دستجرد

دستجرد

دستجـِرد یکی از شهرهای استان قم در مرکز ایران است. این شهر در بخش خلجستان از توابع شهرستان قم قرار دارد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال 1385برابربا ۴٬۱۵۳ نفر (۱٬۴۱۱ خانوار) بوده‌است دستجرد عربی شده دستگرد است که از دو بخش دست و گِرد تشکیل شده است. از این رو نام این شهر از نظر ریشه‌شناسی با نام شهرهایی چون دارابگرد، بروجرد و سوسنگرد قابل قیاس است. از همشهریان عزیز خواهشمند است برای پیشرفت این وبلاگ عکس های دستجرد اماکن طبیعت مراسم عکس های محرم وجشن ها وعکس های نماز جمعه ودیگر عکس های خود را به آدرس mahanrahmany@gmail.comبفرستید وما رادر اداره این وبلاگ یاری فرمایید.

 

 
 
 
 
 
برنامه زنده رادیویی محله به محله تاکنون در 9 محله استان از جمله بوستان بهار در شهر پردیسان، شهر دستجرد، بوستان شقایق در شهر سلفچگان و بوستان هاشمی در شهر قم اجرای میدانی داشته و پس از ماه مبارک رمضان دوباره به محله های جدیدی وارد می شود.

مدیر تولید صدای مرکز قم گفت: شبکه استانی صدای مرکز قم در سال 1393 با شعار رادیو قم، صدای کرامت و مهربانی، تلاش دارد بر اساس اجرای میدانی در برنامه ای با عنوان محله به محله در بین مخاطبان آگاه، فهیم و قدرشناس خود حضور  یابد.
خسروی گفت: این حضور نتیجه تلاش جمعی واحد های پشتیبانی رادیو و همت نیروهای تولیدی و طراحی مناسب بخش های گزارش و گفتگو با مهمانان شامل هنرمندان، معتمدان محلی، افراد اثر گذار در محله، خیرین و کارشناسان آشنا با تاریخ محله های استان قم بوده است.

وی افزود: اجرای زنده ظنز با حضور بازیگر و گروه نمایش، برگزاری مسابقه بین مخاطبان حاضر در محل اجرای برنامه و پخش موسیقی و سرودهای فاخر از دیگر عوامل موثر در استقبال از برنامه است و نشان از علاقه مخاطبان به حضور در کنار رسانه گرم رادیو دارد.

علاقه مندان می توانند گزارش تصویری این برنامه که از پشت صحنه حضور مردم در کنار رادیو است را در وب سایت صداوسیمای مرکز قم به آدرس   qom.irib.ir/mahalleh  مشاهده نمایند.

عوامل و دست اندرکاران این برنامه:
1-تهیه کننده: امیرحسین یاوری، 2-گوینده: علیرضا مهدیزاده، 3-گزارشگر: سید شهاب اشرفی، 4-نویسنده: الهام موگویی، 5-دستیار تهیه: مهدی استادی، 6-بازیگر: مهدی مقیم و 7-هماهنگی: محمد باقری معین
 
محله به محله


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ماهان رحمانی ׀ تاریخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , dastjerdehqom.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com